poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mam już ROCZEK !

Tzn. nie ja, ani mój blog ...
 u mnie tych wiosenek znacznie więcej, 
a i w blogowym świecie też już troszku dłużej miejsca zagrzewam :))) 

Dziś o ROCZKU Juleczki i Olka będzie !

Dwa przeurocze brzące Święto swoje już miało !
Pierwsze Urodzinki
i pierwsze ich urodzinowe karteluchy z życzeniami !



Życzymy Ci,
aby każda wylana przez Ciebie łezka
została wynagrodzona tysiącem uśmiechów
i żeby każdy dzień Twojego życia 
był uroczysty jak święto.
Życzymy Ci beztroskiego 
i zdrowego dzieciństwa
oraz zawsze roześmianej buzi.

Tego właśnie Ci życzymy
na Twe pierwsze Urodziny !!!


***

Tu, w duecie - życzenia dla Juleczki i Olusia :)


a tu już solo :)















Przeurocze papierki ...
Kolekcja Babie Lato z UHK Gallery zachwyciła mnie bez reszty !
A ich nazwy ... sama słodycz :)
U mnie, w moich pracach: 
MIĘTOWA PANIENKA, MOTYL EMANUEL oraz JACEK I AGATKA 
Niestety ... kolekcja już niedostępna,  nad czym strasznie ubolewam !

***


Bodziaczek dla Juleczki zgłaszam do wyzwania #36 na blogu CraftSzafa 



***

Cieplutko Was pozdrawiam :)
Bea




15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Takie miały być ... wesolutkie :) Dzięki Kamilko !

      Usuń
  2. No nabrałam sie na ten twój roczek:) Ale karteczki urocze i te falbanki boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ... nie chciałam, zamiaru nie miałam Cię kochana nabierać :) ... a może troszku :) hi hi
      Dziękuję Ewuniu :)

      Usuń
  3. Jakie słodkie!!! Piękne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne słodziaki i jak ślicznie wykonane, cudaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, delikatne i słodziakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki komplecik :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slodziuchne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥