wtorek, 24 czerwca 2014

Dziękujemy

,,Jeśli potrafisz o czymś marzyć,
to potrafisz także tego dokonać''
(Walt Disney)

***

Bez zbędnego gadulenia, bo czas niestety znowu mnie nagli,
bo zaraz w teren uciekam 
przedstawiam Wam zestaw upominkowy,
który w podziękowaniu wręczony będzie.

Kartelucha i zapiśnik dla kochanej Pani, 
która niestety przebywa w szpitalu.

Fotek troszeczku mnie się tu nazbierało, 
więc kochani o anielską cierpliwość proszę :)



zapiśnik ... z sercem i od serca, 
a właściwie od serc wielu :)







Cytat z pracy w digi-stempel sobie przerobiłam !
A co ... zaszalałam :)))
Jeśli macie ochotę skorzystać, proszę bardzo ... częstujcie się !



Miło mi będzie, jeśli podlinkujecie go do mnie i dacie znać ...
chętnie zerkną na Wasze prace :)













oraz kartelucha ... poczyniona w tym samym klimacie :)







Prace wykonałam korzystając z papierków UHK Gallery 
z kolekcji Sklepy Cynamonowe Hot&Cold

Użyłam też tutaj:
- koronki bawełnianej
-sznurka bawełnianego
-gesso
- farby akrylowej białej
- tuszu czarnego
- perełek w płynie: białe i czarne

Szarpałam, darłam, paćkałam i pędzlowałam :)
I powiem Wam ... świetnie się przy tym bawiłam !

***

Zapiśnik podrzucam na wyzwanie na blogu 123 scrapuj Ty
na wyzwanie: ,,SERCE DLA ...,,


***

Uciekam !
Pozdrowionka cieplutkie Wam zostawiam :)
Bea









8 komentarzy:

  1. Czarujesz tymi papierkami:) Ślicznie wyszło i myśl przewodnia piekna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności ! A serducho jest cudne - pewnie też sama robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace. Ja też własnie walczę z podziekowaniami :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bea, dzięki taką ilość fotek.
    Z nieukrywanym zachwytem mogłam napawać się pięknymi szczegółami Twojej pracy:)
    Stempelek- śliczny
    Dziękuję Ci za wspólną"sercową" zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet :) Bardzo elegancki i klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko... zazdroszczę Ci nie tylko ładnych prac ale przede wszystkim tempa , w którym je robisz,,,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet,nie ukrywam że sama bym chciała taki dostać.Osoba obdarowana pewnie była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥