sobota, 21 czerwca 2014

Na pamiątkę ...

,,Są w życiu chwile,
które na zawsze w pamięci zostają,
i choć czas przemija one nie mijają.
Są też osoby, które raz poznane,
bywają w życiu niezapomniane''

***


Niebawem zakończenie roku szkolnego.
Wielu uczniów kończy szkoły odhaczając kolejny etap w swoim życiu.
Szkolne przyjaźnie, które rodziły się i rozkwitały 
często zostaną wystawione na próbę czasu.
Czy przetrwają ... ?
Życie zweryfikuje, a czas pokaże.

Dziś u mnie praca, która ma być pamiątką szkolnej przyjaźni,
przyjaźni, która szczególnie zostanie wystawiona na próbę czasu.
Jedno z przyjaciół opuszcza na stałe rodzime strony...
w świat wyrusza !

Na pamiątkę ... 
 notes na zapiski, na sekretne myśli.














Notes wykonany na bazie papierów Galerii Papieru - 

Zgłaszam go do wyzwania na blogu Skarbnicy Pomysłów



***

Pogoda nas nie rozpieszcza...rozpadało się na dobre, 
no i na termometrze stopni zdecydowanie mniej.
Ajjj...nie takiego weekendu się spodziewałam !
A może to i lepiej...
I tak robótkami zawalona jestem i czasu by nie było 
wylegiwać się na słoneczku.
Stąd też moja nieobecność na  Waszych blogach,
za co Was najmocniej przepraszam.
Jak się wsio unormuje kolejny raz zaległości nadrabiać będę !

Cieplutko Was pozdrawiam :)
Bea





7 komentarzy:

  1. Beatko oczarowałaś mnie kolorami ... zachwycający notes :) buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakończenie szkoły lub przeprowadzki są najlepszymi sprawdzianami z przyjaźni. Niektóre z nich przetrwają :) Trudno jest jednak je utrzymać jeśli dzieli kogoś bardzo duża odległość. Notes jest przepiękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes cudowny! Oj, dobrze, niech będzie zimno! Ja i tak nie mam czasu na słonce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pamiętnik:))te hortensje cudne:))i kolor:))uwielbiam Twoje "papierkowanie"takie cuda wychodzą spod Twoich rączek,że wzroku nie idzie oderwać:)))oby ta przyjaźń była tak piękna jak Twój pamiętnik:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały notesik :) Z takim cudeńkiem, to przyjaźń na pewno przetrwa, bo zawsze coś będzie o niej przypominało :) Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały notes :) Bardzo podoba mi się kompozycja i kolorystyka i maźnięcia gessem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥