sobota, 7 czerwca 2014

Gościnnie w Artimeno ... ja i mój SWEET HOME


Jakiś czas temu sklep ARTIMENO zorganizował zabawę.
Zabawa-konkurs odbywała się na ich blogu i na FB.
Zgłosiłam się, a jakże, na FB ... o TU,
 co by papierki z nowej kolekcji Studio75.pl wygrać :)
Wymogiem w konkursie było:
,,napisz pod zdjęciem, jaki masz pomysł na wykorzystanie wygranej kolekcji papierów Studio75.pl Wyjątkowe chwile.,,

I wiecie co ... UDAŁO SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Papierki - ,,Wyjątkowe Chwile,, wygrałam !

Oto, jak wyglądała moja litania, moje zgłoszenie:

,,Kolekcja czarująca delikatnością i elegancją ... 
wymarzone papierki na komunijne pamiątki i ślubne telegramy ! 
Hmm ... a może by tak w końcu cosik dla siebie poczynić ! 
Scrapowy twór typu HOME DECOR 
w bajecznym klimacie shabby chic ... o tak !!! 
Te papierki idealnie do tego pasują ! 
Do tego naturalne, bawełniane koroneczki, falbanki ... 
Oczami wyobraźni już to widzę ! 
Dekoracja marzenie ... domek z drewna 
(taka budka dla ptaszyny 3D) obklejony tymi papierkami
 i ozdobiony eco dodatkami ... 
Chciałabym, oj bardzo bym chciała :)))) 
Zawisł by w moim okienku i cieszył by każdego dnia! ,,

No i przyszedł czas na ,,rozliczenie,, :)
Hania z ,,Artimeno,, do mnie napisała,
że fajnusio by było, 
to moje poczynanie z nowymi papierkami na forum przedstawić.
Poproszono mnie na ,,gościnny występ,,!

Papucha ma uradowana, serducho przeszczęśliwe i ...
nożyczki poszły w ruch :)

Domek obiecałam ... tadammmmm :) Domek jest !


Niestety domek nie jest z drewna (o takim pisałam). Miałam pod ręką takowy, jak na fotkach i stwierdziłam, że nada się idealnie !

Uprzedzam ... fotek sporo, bo jak zwykle nie mogłam się zdecydować, 
co wybrać :))))









    





Tu ... przed i po :) Taki był, a taki jest ! :)





Ptaszyna ... a jakże by inaczej :)
Musi być ... obowiązkowo !




Do obklejenia domku użyłam TEGO papieru 
w kolekcji ,,Wyjątkowe Chwile,,
Wszystkie papierki z tego zestawu są cudne !
Wierzcie mi - miałam dylemat, który wybrać !
Kolekcja z nutką romantyzmu w beżach i delikatnych brązach ...
zakochać się można :)




Zapraszam Was serdecznie na blog sklepu ARTIMENO
gdzie możecie poczytać o domeczku, o mnie i o mojej pasji tworzenia. 


Jeszcze raz pragnę podziękować Artimeno
za zaproszenie, 
za gościnę na ich blogu, 
za możliwość podzielenia się moją papierkową pasją
 i przedstawienie mojej skromnej osoby!


***

Pozdrawiam Was cieplutko :)))
Bea









5 komentarzy:

  1. Śliczne, słodziutkie domeczki. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu :)jaki piękny zrobiłaś ten domek,a ptaszorek bajka:))))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko !:)))) I ja cieplutkie pozdrowionka ślę !

      Usuń
  3. I domek, i ptaszek, i kolorki, i zdobienia - wszystko prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥