niedziela, 22 czerwca 2014

Niezwykły dzień, doniosła chwila...

...Ty i ja spośród tysięcy
Mocno trzymamy się za ręce.
Niezwykły dzień, doniosła chwila
I szept nieśmiały: miły... miła...
Odtąd już razem zawsze i wszędzie
Tak miało być i tak niech będzie.

(B. Leśmian)

***

W ślubnym temacie prace me poczynione
i cudowną miętką muśnięte.
Jejku...ta mięta się do mnie chyba przyssała :)))
Poprzednia praca, ta w ostatnim poście też z miętką,
no i w planach kolejne twory, gdzie miętka się pojawi.

Wracając do tematu...
Ślubny szał w pełnym rozkwicie - 
czerwiec na maksa zapełniony weselami !
Ślub tu, ślub tam ... przyznam się Wam szczerze, że po malusiu
mam już dosyć tych ślubnych telegramów.
Pomysły mi się kończą ... weny zaczyna brakować !

Oto moje ślubne ,,miętuski,, dwie :)))












I serduszkowo ... miętki malusio, ale jest :)
Kartelucha skromna, ale takie było życzenie !








***

Do Mai i Mateusza, tzn. do ich ślubu i wesela jeszcze wrócę,
bo kopnął mnie zaszczyt i miałam okazję tworzyć dla nich 
całą ślubną, papierową galanterię.
Ajjjj ... pięknie było !
Pięknie wyglądali ... jak oni do siebie pasują, to aż nie do wiary !
Przesympatyczna parka :)))

***

Serdeczności Wam zostawiam
i dziękuję, że pomimo mojego zaniedbania Waszych blogów,
no wiecie ... że mnie u Was brak
nie zapominacie o mnie !

Bea


6 komentarzy:

  1. Śliczne są! Cudowne kolory i ta delikatność ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętka nadaje niepowtarzalnego klimatu - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, z wielkim wyczuciem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie, piękne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzież tam zanik weny, Beatka! Kartki jak marzenie, obie wspaniałe! Ta siateczka świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała kolorystyka super wykonanie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥