czwartek, 29 maja 2014

Pamiątka I Komunii Św.

Niewiele u mnie prac w temacie I Komunii Świętej.
W moim mieście ten rok pominięty ... 
czekamy na przyszłoroczny wysp :)

Ale zdarzyło mnie się cosik poczynić i w świat wypuścić !
Oto kolejne dwie prace poczynione moimi łapkami !


Pamiątka I Komunii Świętej 
przygotowana na życzenie przemiłej osóbki 
trafiła już do Blanki.
Mam nadzieję, że się spodobała :)











Się tu nakropkowałammmmmm, że ho ho !
Glossy Accents w ruch poszedł :)
Kiść winogrona z perełek skomponowałam.

Pracę tę podrzucam do Ewy, gdzie trwa zabawa 



Kolejna praca, to boxik dla Maciusia.
Miał być koniecznie z aniołkiem ... to i jest :)












W kościach czuję, że to koniec moich poczynań w tym temacie !
Maj się kończy !

***

Uciekam ... na imieninki dziś lecę, 
a trzeba się jeszcze podszykować !
Pazurki, fryzura ... jezuuuuuuuuu ... mam godzinkę !
No i podstawowe pytanie: ,,Co ja na siebie włożę ?,, :)))
Babska imprezka się szykuje :))))
Oj, oj ... będzie się działo ! hi hi

Buziole ślę i pozdrowionka !
Bea








6 komentarzy:

  1. och, te Twoje Anioły wkomponowane w te cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko... oryginalna karteczka... to najważniejsze...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne prace, jak ja uwielbiam takie delikatne kolorki !!! Chociaz ta kartka turkusowa z poprzedniego posta - szok! Ale tam pracy włożyłaś, ale efekt niesamowity !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne prace-dziękuję za tyle cudownych prac w wyzwaniu Gra w Kolory,
    całuję
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać - nic ująć :) Jak zwykle pięknie, elegancko i ze smakiem!!! Beatko droga coś nam szwankuje kontakt, maile nie docierają - ale ja działam w wiadomej sprawie :D Buziaki i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥