piątek, 28 lutego 2014

Kwiatami wiosnę przywołuję

Przywołujemy, ale tak na dobre, bo za oknem wiosennie 
praktycznie już od kilku dobrych dni.
I niech tak zostanie, niech zima nie wraca !
Ja tam za nią nie tęsknię :)

Tydzień temu, pewnego wieczorka usłyszałam za oknem dziwne odgłosy.
Hmm ... 
,,toż to niemożliwe,, - tak sobie myślę
to przecież dopiero połowa lutego ...
Dzikie gęsi sznurem leciały i wszem i wobec ogłaszały, 
że do nas już przyleciały !!!
Podobno gdzieś w Polsce widziano już bociany,
- świat wariuje !
Ale co tu ptactwu się dziwić ... 
Luty, a za oknem moim słoneczko piękne, a na termometrze + 10 st.
W ogrodzie kiełkują hiacynty, narcyzy i nawet prymulka zakwitła !
Bazie na wierzbie w pełnym rozkwicie !

Kwiatów mi trzeba, tak strasznie za nimi już tęsknię !

Nie mogło być zatem inaczej i KWIATY to także temat kolejnego
wyzwania na blogu Digi-Scrap.pl
na które serdecznie Was zapraszam !

W pracy Waszej muszą znaleźć się kwiaty, 
Czy będą one jako stempelek, jako tło, a może użyjecie kwiatów 
jako dodatków i zrobicie iście kwiatową pracę...
wszystko zależy od Waszej wyobraźni !


Oto moja interpretacja wiosennego, kwiatowego tematu:










W pracy użyłam stempelka FREEBIES, który możecie pobrać o TU .

***

Jeszcze raz ... serdecznie zapraszam do zabawy.
O szczegółach wyzwania poczytacie TUTAJ



Cieplutko Was pozdrawiam :)
Bea









9 komentarzy:

  1. Przepiekna Twoja kartka, cudnie wygladaja te kwiaty:) Ja tez chce wiosny juz, tym czasem u mnie -20C I snieg na weekend:) Bardzo dziwna jest ta Zima, bo u mnie powinno byc troszke bardziej iosennie I zdecydowanie cieplej niz w Polsce, tymczasem jest na odwrot:) No ale jutro juz zaczyna sie marzec, takze jest nadzieja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i wiosnę zmobilizuje jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie wiosną u Ciebie zapachniało :D Kartka śliczna! A wiosnę ja zawsze witam z szeroko otwartymi ramionami - byle by już nie zapraszała zimy na pogaduchy, jak w zeszłym roku... Jak już ma przyjść - to niech się rozgości na dobre, bo koszyk ze święconką chcę nieść w słoneczku a nie brodząc w śniegu :D Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedzinki i ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Dobry pomysł z zachęcaniem wiosny ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ cudna, przepiękne te Twoje kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, Twoje karteczki to w ciemnościach rozpoznam. Masz swój niezwykły i niepowtarzalny styl Beo :) Nieustająco podziwiam. Serdecznie i wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu dorównać takiej pracy ? Wyzwanie ciekawe, będzie trzeba pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna karteczka...
    dzisiaj mnie już łapy bolą ale jutro tu wrócę
    buziaki
    Becia

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥