poniedziałek, 10 lutego 2014

EKOLOGICZNE WALENTYNKI ... gościnnie w Szmek.pl

Dziś kolejna Walentynka.
Dziś kolejna moja inspiracja - tym razem w Szmek.pl
Ale może zacznę od początku :)

Radocha moja była wielka, kiedy dowiedziałam się, 
że wygrałam wyzwanie #10 w Szmek.pl i tym samym będę u nich 
gościnnie inspirować proponując temat do kolejnego wyzwania !


Oprócz podania tematu nowego wyzwania 
miałam napisać kilka słów o sobie.
Dumałam nad tym sporo, bo nie bardzo wiedziałam, 
jak się do tego zabrać.
Matuchno ... to nie jest wcale takie proste pisać o sobie !!!
W końcu udało się i skleiłam kilka zdań, no powiedzmy kilkanaście.
Jak się rozpędziłam, to zatrzymać się nie mogłam :)
Gaduła ze mnie - więc sami rozumiecie :)
Przytoczę Wam kochani ową notkę o sobie ...
poznacie mnie bliżej, poznacie moją małą historię scrapowania :)



Mam na imię Beata, a w świecie wirtualnym występuję jako Bea
(handmade by Bea)
Z zawodu nauczyciel, z zamiłowania scraperka, 
a z miłości żona i matka dwóch dorosłych córek:) 
Jestem Wielkopolanką, mieszkam w pięknym historycznym mieście 
– w Pierwszej Stolicy Polski.

Odkąd pamiętam, zawsze czułam potrzebę tworzenia
 czegokolwiek i z czegokolwiek.
To podobno dziedziczne :D Dziękuję Babciu Tereniu !
Scrapbooking odkryłam 3-4 lata temu. Odkryłam i przepadłam bez reszty :)
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić, szlifować swój warsztat pracy.
Zaglądałam tu i tam, podglądałam innych, obserwowałam 
i metodą prób i błędów uczyłam się scrapować.
Dziś scrapbooking jest moją pasją i sposobem wyrażania 
mojej bujnej wyobraźni.
Kiedy siadam nad papierkami odlatuję !:)
Tworzenie pochłania mnie bez reszty … jest tylko dzika radość tworzenia i ja !
Lubię tworzyć w stylu shabby chic i vintage.
Uwielbiam tworzyć kartki, boxy i wszelkiego rodzaju notesy, notesiki,
 zapiśniki i przepiśniki, a także zdobić albumy oraz tworzyć różne scrapowe twory typu „home decor”
Zdecydowanie jestem uzależniona od wszelkich papierowych kwiatków, 
które namiętnie sama tworzę.
Mam nadzieję, że w przyszłości będą to też szydełkowe kwiatki… 
to moje ciche marzenie !

To całe tworzenie sprawia mi ogromną radość i przyjemność. 
W chwilach trudnych przynosi mi wyciszenie.
To moja swoista terapia na stres, którego w życiu każdego z nas nie brakuje.
To również okazja do sprawienia komuś radości.
Uśmiech na twarzy obdarowanej osoby … bezcenny!
To możliwość podzielenia się swoją pasją z innymi, 
a tym samym możliwość poznania nowych, wspaniałych duszyczek, 
które podobnie, jak ja, tworzą z sercem.

Cóż chcieć więcej …
Co tu dużo mówić …
KOCHAM TO, CO ROBIĘ !

***


Wracając do tematu wyzwania ...
Temat na lutowe wyzwanie, rzecz oczywista - 
musi być walentynkowe :)... luty, to przecież miesiąc miłości,
z Świętem Zakochanych.
Hmm ... co by tu zaproponować ?
Walentynkowo to na 100% ... 
a może by tak ekologicznie podejść do tematu ?
Takim to oto sposobem powstał temat do wyzwania




Naturalne kolory i ekologiczne materiały. 
Papier craftowy, tektura falista. 
Sznurek, tkaniny, gaza, koronki itp. 
I dodatkowa wytyczna ... 
w pracy musi znaleźć się CZERWONE SERDUCHO
(jedno, kilka ... to już od Was zależy)
Praca wykonana dowolną techniką. 


Serdecznie Was zapraszam do wyzwania !


A oto moja inspiracja, moja praca









Ależ się serduszkowo zrobiło :)))

W mojej pracy m.in. znajdziecie 
- papier imitujący drewno
- gazę
- sznurek
- koronkę
- filcowe, czerwone serducho
- serduszko wycięte z kory (oryginał)


***

Tyle by było na dziś.
Pochwaliłam się ... a coooooooooooo :)))
Zaszczyt mnie kopnął - prawda ?:)
Jak dziecko się cieszę z tego Gościnnego Projektowania !

Serdeczności ślę Wam kochani i cieplutkie pozdrowionka :)
Bea

18 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia, masz się czym chwalić :) A kartkę stworzyłaś obłędną!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) a praca sliczna :0 bardzo mi się podoba taki styl i forma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bea jesteś mistrzynią w każdym tego słowa znaczeniu.Rzeczy jakie tworzysz to małe arcydzieła.Nie jest też łatwo, żeby " ja" powiedziało o" mnie" aż tyle co udało się Tobie i za to Cię kocham " gadułko ". ..pozdrawiam Ewa
    Ps. mnie w teście " ja o mnie udało" się sklecić zaledwie trzy słowa..tym bardziej Cie podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Ewuniu, ależ mnie podbudowałaś, ależ mi skrzydeł dodałaś !
      Dziękuję kochana za te cieplutkie słowa !!!
      " ja" powiedziało o" mnie" ... fajnusio to ujęłaś :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam :) buziole ślę !

      Usuń
  4. Superaśne...:) Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, kochana, widzę, że się nam rozwijasz, kwitniesz :-)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ale Beatko fajny temat wyzwania wymyśliłaś i bardzo miło się czytało notkę o Tobie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, Kochana! Z przyjemnością poczytałam o Tobie, moja Ty Gadułko ;) Kartka przecudna- motyw drewna to ja kocham! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja praca mnie zachwyca! Cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) I świetny temat wymyśliłaś:)

    Kartka jest wspaniała:) bardzo klimatyczna:)

    A co to za papier z tym drewnem? jeszcze takiego nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Becia ! Świetne serducha, śliczności :) I ten "drewniany" papier super, mam coś podobnego tylko jeszcze nie wykorzystałam. A jeszcze pół roku temu nie sądziłam, że w ogóle będę miała jakiekolwiek papierki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo ... gratulacje :) karteczka bardzo walentynkowa można od razu sie zakochać :) a serduszka słodziaste i mam takie jedno :D
    buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:)))Miło poznać Cię trochę bliżej :))))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Beatko, odwiedziłyśmy się w Walentynki, dwie nauczycielki na "Be" i obie się pozachwycałyśmy:-)
    Fajnie u ciebie, więc zostaję:-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥