sobota, 8 czerwca 2013

z okazji i bez okazji ...

Życzę Ci serdeczności…
darowanej Ci przy okazji lub bez żadnej okazji; 
od najbliższych, od przyjaciół, 
od znajomych i nieznajomych.

Życzę Ci pewności, że zawsze ktoś o Tobie myśli, 
przyjaciół którzy Ci wskażą piękno
i siły w przekazywaniu miłości ...


***

Karteczki dziś dwie dla Was mam ...
podarowane z okazji i bez okazji :)

Pierwsza poleciała do mojej koleżanki
... tak bez okazji !





Karteczkę ową ... szarościami otuloną
podrzucam na wyzwanie #2 ,,NA SZARO,,
na blogu Piątek Trzynastego 



***

Druga kartelucha przygotowana została z myślą
o mojej kochanej kuzynce Madzi.
Madzia imieninki 29 maja miała, więc życzonka Jej złożyłam
i upominek z karteczką wręczyłam !






Tę pracę ... mój zaczarowany ogród
podrzucam na bloga ,,Craft Artwork,,
na wyzwanie ,, ZACZAROWANY OGRÓD-POCZTÓWKA,,


***

Muszę się Wam pochwalić, oj muszę !!!
Moja praca, a raczej dwie prace, bo to dwie karteluchy były
zwyciężyły w majowych inspiracjach w Scrappo
Tu można zerknąć na moje zwycięskie ,,różane czekoladki,,
Juuupppiii ... ależ papucha ma się śmieje !
Kochane Scrappo - DZIĘKUJĘ !


Cieplutko Was pozdrawiam :)
Bea

5 komentarzy:

  1. Beatko podziwiam Cię za pracowitość...
    karteczka słodka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Nawet szarości są u Ciebie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! zasłużona wygrana!! Twoje prace są przepiękne, dopracowane w każdym calu. To wręcz małe dzieła sztuki. Trzeba mieć anielską cierpliwość żeby je tworzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥