sobota, 15 czerwca 2013

Smacznego i o kolejnym aniele, co mnie strzeże

Smacznego ... bo taki tytuł wyzwania Leniuszkowego :)
Beatko ... kolejna praca poczyniona.
Tym razem to notesik na zapiski kulinarne !

Notesik już znalazł nowego właściciela, a właściwie właścicielkę.
Był upominkiem urodzinkowym dla koleżanki mojej pociechy :)










Beatko ... zaraz u Ciebie się zamelduję :)




***

A teraz chwalić się będę !!!
Radocha wielkachna ... niespodziewajka cudowna mnie spotkała, 
bo candy u Katki z bloga ,,NA GÓRZE RÓŻE,, wygrałam !!!
A oto nagroda moja:










Te czarne kłaczyska aniołka chyba mnie ukochały 
(ja też czarne kudły mam...brunetka farbowana jestem)
i tak telepatycznie mój numerek w losowaniu nakierowały ... hi hi :) 
Majowego aniołka już kocham :)

Cieplutkie pozdrowionka Wam przesyłam
i przeprosimy zostawiam,
bo niestety znowu Was zaniedbałam !!!
Źle mi z tym, ale niestety ... czasu mi brak !
Wybaczcie proszę !!!

Bea

9 komentarzy:

  1. Notesik genialny, idealny dla kogoś kto bez słodyczy nie może żyć ( tak jak ja :)) a nagroda w Candy sweetaśna - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko i ja słodycze kocham ! Oj, co my bez nich byśmy poczęły ... hi hi
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Notesik cudowny, taki "mój":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik na zapiski kulinarne fantastyczny :)
    Aż nie mogę oderwać od niego oczu :)))
    A Aniołek cudowny.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż tu dużo mówić tudzież pisać... pysznie poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notes i piekna wygrana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach notesik rewelacyjny .. ja to muszę się zatroszczyć o pzrepiśnik drugi bo pierwszy juz prawie kartek do zapisania nie posiada hehehe ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to miło widzieć radość w Twoim głosie.Notes super, a anioł niech czuwa nad twoją cieplutką osobą.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥