niedziela, 23 czerwca 2013

Podziękowanie dla nauczyciela

Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, 
 lecz przez to, kim jest;nie przez to, 
co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.

[Jan Paweł II (Karol Wojtyła)]

***

Już za chwilę, już za momencik ...
zakończenie roku szkolnego !
WAKACJE !!!
Tradycyjnie, jak co roku uczniowie dziękować będą 
swoim nauczycielom, wychowawcom, opiekunom.
Popłyną  słowa podziękowań za trud nauczania, 
za cenne rady, za wspólnie spędzone chwile.


Oto moje skromne poczynania w owym temacie.
Na początek drewniane pudełeczko ozdobione papierami.
Pudełeczko na upominek dla Pani.





Pracę swoją zgłaszam na wyzwanie # 13 w Decokreacjach
... wyzwanie pt. ŻEGNAJ SZKOŁO



Oczywiście karteczek nie może zabraknąć ...
Tu przecież życzenia i podziękowania spisane !:)








I na koniec boxik z życzeniami dla Pani, 
która uwielbia białe tulipany !





I w owym temacie to by było na tyle !

***

Kochani moi, wiem, że znowu blogowy świat zaniedbuję !
Wiem i w pierś się biję !
Ale zarobiona po szyję jestem ... 
Czasu dla siebie nie mam praktycznie wcale ... nic, a nic !
Dziś siadłam do lapka ... poczta mnie przeraziła !
Matuchno ... muszę na tyle listów odpisać, że już się boję !:)

Ściskam Was i cieplutko pozdrawiam :)
Bea

4 komentarze:

  1. Wspaniałe podziękowania, niezwykłe prace! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jestes wielka ... cudnosci same pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oś ..... koleżanko miła, piękne rzeczy żeś zrobiła.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥