wtorek, 30 października 2012

w klimacie shabby chic

Porządkowanie szafek w kuchni zaowocowało licznymi znaleziskami.
Oj ... co za niespodzianki się znalazły :)
Puszeczki przeróżne i słoiczki cudne.
Matuchno, ale ,,chomik,, ze mnie !
Ale w sumie to chyba dobrze, bo gdyby nie to moje chomikowanie
nie było by, owego sloiczka !!!




Wiem, wiem ... ja znowu z tymi świętami, ale nic nie poradzę !
Spontanicznie do pracy się wzięłam, bez żadnego planowania,
zero projektu ... co w łapska chwytałam na słoiczku naklejałam :)
No i powstał świąteczny słoiczek na smakołyki
w klimacie shabby chic !

Ten styl to dla mnie troszku nowość ... 
ale przyznam Wam się szczerze, że jestem zadowolona 
z efektu mojej pracy !

Znajdziecie tu ...
tasiemki, koronki, gazę, sznurki i sznureczki, guzik drewniany,
perełki, kropelki akrylowe, elementy z wykrojników.
Dorwałam się też do pasty strukturalnej 
i Liquid Pearls (perełki w płynie)



Poniżej kilka fotek słoiczka z każdej strony i kilka zbliżeń .
Życzę miłego oglądania !












ten uroczy stempelek to dzieło 
Och Jolka ... co ja bym bez Ciebie zrobiła !!!
Dziękuję pięknie !







I to by było na tyle w temacie mojego shabby chic :)


Pozdrawiam cieplutko wszystkie duszyczki zaglądające do mnie !
Dziękuję Wam, za tak cudowne i krzepiące słowa !
Za oknem ,,na minusie,, a serduchu maj :)

Bea

11 komentarzy:

  1. świetny ten słoik, cudowny! a jak na niego patrzę, to od razu myślę - przecież miałam sobie kupić i perełki w płynie i inne przydasie, znów wchodzę w kompa, szukam, każdy drobiazg w innym sklepie ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!
    Tego jeszcze u Ciebie nie było! Cuuudny słoiczek!
    I ten pomysł z gazą - rewelka! (chyba Ci go skradnę - mogę? :>)
    A chomikowanie to dobra przypadłość - tez to mam - na szczeście ;)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny słoiczek! Bea oglądając Twoje prace żałuję, że rzuciłam scrapki :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki:) I te koroneczki, lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł ;) Super !

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm można by tutaj schować pyszne małe pierniczki, po otwarciu unosiłby się w powietrzu cudny zapach cynamonu i przyprawy piernikowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ale pięknie tu u Ciebie, na pewno zalęgnę się na dłużej. Pozdrawiam i dziękuje za zgłoszenie w moim candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjjj Kocham Święta Bożego Narodzenia !! Mimo , że w mojej rodzinie nie ma takiego klimatu a w dzień świąt są wieczne nerwy to i tak marzę , że pewnego dnia siądę ze swoim mężem w ślicznie ozdobionym salonie z wielką choinką zapachem piernika i pomarańczy gdzieś w oddali będzie kominek i bujany fotel a za oknem śnieg i śmiechy dzieci lepiących bałwana , ah te marzenia ! Takie właśnie odczucia mam kiedy widzę Twoje świąteczne prace ,mają ten klimat , który mam w swojej wyobraźni klimat magii i cudownego klimatu jaki może obudzić się w naszych sercach Tylko w Święta !:) Dziękuje kochana !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękniuśki ! Widzę, żeś świątecznie już zamotana :) Fajny stempelek !

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło rewelacyjnie moim skromnym zdaniem!!!!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥