poniedziałek, 22 października 2012

Antoś urodzinki ma !

Dziś urodzinowo ... 
mega boxik dla Antosia z okazji Jego 3-ich Urodzin !

Tak dużego pudełeczka jeszcze nie robiłam ... 16x16 cm !
Paluchy do granic możliwości rozczapierzone, co by boxik zamknąć 
... ubaw po pachy !

W centralnym miejscu - skarbonka
w postaci przeuroczej ,,mućki,, (czyt. krowa)
w oryginalnym marynarskim stroju !
Wszystko przez tą mućkę ... bo to ona pokaźnych rozmiarów,
więc ścianki musiałam do niej dopasować !


oto urodzinowe życzonka dla Antosia












Cieplutko Was pozdrawiam,
bo choć temperatura za oknem całkiem, całkiem
to niestety mglista aura sprawia, 
że dzionek i wieczór jakiś taki smętny !
Kawa za kawą ... oj, moje biedne serducho, 
ale co tam
co nas nie zabije, to nas wzmocni !!!:)

Bea



5 komentarzy:

  1. cudne muckowe pudełeczko ... sto latek dla antosia

    p.s mój tesc ma tak na imie hihi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat w zdrowiu dla Antoniego:)))piękny prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Mućka fajna ! Kochana, pudło rewelacja, jak ty już coś poprzyklejasz to... cuda wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten boxik! I na zewnątrz, i w środku :-) Ale masz pomysły! a ja znów patrzę powoli na kartkę i zastanawiam się jak można mieć pod ręką tyle przydasi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jak zwykle genialny pomysł i perfekcyjne wykonanie :) a Mućka ... a Mućka przesympatyczna :) i oglądając ten boxik choć na chwile z chęcią zostałabym Antosiem ;)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥