piątek, 24 lutego 2012

Wymiankowe szaleństwo #2

Jak szaleć, to szaleć ...
Dziś foto-relacja w osobistej wymianki nr 2

Tym razem pochwalę się efektem zabawy z Kasią, która prowadzi bloga
Zapraszam serdecznie ... zajrzyjcie do niej koniecznie
bo kobitka złote rączki ma i cudowną biżu tworzy :)
i jak tu się nie skusić, no jak ...

a do tego fantastyczna z niej osóbka :) 

Dla Kasi wykonałam jej wymarzony, i taki tylko ,,JEJ,, przepiśnik ! 
Wskazówki otrzymałam, tzn. jakie kolorki i jakie dodatki mile widziane 
i do pracy się zabrałam :) 
Z miłą chęcią tworzyłam, bo uwielbiam te notesikowo-przepiśnikowe twory. 
Przepiśnik miał być w zieleń i fiolet otulony, 
bez przepychy, bez świecidełek, z napisem "Life is short eat dessert first" 

Oto efekt mojej pracy:









Ja do sutaszu mam ,,dwie lewe,,, 
a Kasia bajeczną biżuterię ową techniką tworzy, 
więc, no cóż ... zamarzyły mi się sutaszowe kolczyki :)
Ustaliłyśmy kolorystykę, długość kolczyków i ich ewentualny kształt.
Kiedy otworzyłam pudełeczko otrzymane od Kasi,
dech mi zaparło ... zaniemówiłam z zachwytu !!!
Kasia niespodziankę mi milusią zrobiła i do kompletu wisior wykonała !
Sami zobaczcie, jakie cuda otrzymałam :)










Kolczyki wykonane z jedwabnych sznureczków, onyksów i srebra, 
z tyłu wykończyłam naturalną skórą w kolorze czarnym, 
całość oczywiście zaimpregnowana.

No i jak tu nie szaleć, i jak tu się nie cieszyć, 
kiedy takie cudeńka się dostaje :)
No sami powiedzcie ... 

Kasiu ... jeszcze raz pięknie dziękuję za ten przeuroczy komplecik !
Cieszę się ogromnie, że mogłam Ciebie poznać :)
Tworzysz prawdziwe cudeńka !



Pozdrawiam cieplutko :)
bea

9 komentarzy:

  1. W takim słodkim notesie to chyba tylko przepisy na desery :D
    Kolczyki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana... te Twoje przepiśniki są OBŁĘDNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to Ty masz złote rączki, bo przepiśnik jest przecudny!! uwielbiam go :)
    Bardzo się cieszę, że komplecik się spodobał :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, kiedyś to powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny przepisnik, wymianka super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow , super notesik! Masz Ty kobito talent:) :*

    I biżu tez ekstra - symetryczne, a o to trudno :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie:cuda obie zrobiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiśnik cudowny ! Zawsze marzyło mi się coś podobnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny cudny przepiśnik!!i jeszcze zielony:)))(to mój ulubiony kolor)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥