środa, 1 lutego 2012

Zwariowany mix

Dziś będzie hurtowo ... hi hi :)
Kwiatuszkowo, urodzinowo i walentynkowo !

Tak jakoś wyszło ... 

- kwiatki ... oj wenę dzisiaj miałam 
i kilka nowych kwiatuszków udziergałam
- urodzinki ... bo w piątek do przyjaciółki na kawusię urodzinową pędzę,
a wiadomo - bez karteluszki z życzeniami nie wypada :)
- walentynkowo ... a  tak sobie;
luty w kalendarzu nam zagościł, a jak luty, to święto miłości :)

oto dzisiejsze moje twory :)



kwiatuszkowy mini zestaw ... kwiatki jeszcze ,,cieplutkie,,








a teraz urodzinowa kartelucha,
którą przy okazji zgłaszam do wyzwania #4











No i przyszła kolej na walentynkowe wyznanie :)
Praca w landrynkowym wydaniu, 
pudełeczko na upominek, różem otulone ... z sentencją.
Prace zgłaszam do wyzwania w Kreatywnym Polu







Ufffffffff ... to by było na tyle ... tyle na dziś :)
Mam nadzieję, że nie przynudziłam ...
Pogoda spacerom nie sprzyja, tworzeniu - jak najbardziej :)
Herbatka z dzikiej róży i malinki i ... mój papierowy świat :)

Pozdrawiam cieplutko :)
bea




a zapomniałabym ... zajrzyjcie na


tuszowo-stemplowe Blog Candy na scrap.com.pl





17 komentarzy:

  1. Bea brak słów!!!! cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Ciężko oczy oderwać :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na wieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje kwiatuszki zachwycają mnie w każdej postaci! I kartki i pudełka są śliczne :) Ale najbardziej podobają mi się różowe :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Padłam i wstać nie mogę....
    Cuuuuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Zachwycające kwiatuszki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie:) - Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  7. Broń Boże.. nie przynudzasz! Bo prace są śliiiczne!
    Tyle w nich wiosny! :D
    Piękna kartka urodzinowa.. CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te twoje kwiatowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są ah..no poprostu piękne no! Zapraszam do zabawy w seriale, mnie wkręcili to wkręcam dalej innych cóż poradzić:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę podziwiam pani talent ... przecudne prace ... i te kwiatki poprosu brakuje słów pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pudełka. Czy na tym walentynkowy sama pisałaś sentencje? Jeśli tak to zazdroszczę! Piękny charakter pisma!

    Dziękuję za udział w zabawie - Wikucha z DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko :) ... tak, to moje pismo :)
      pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  12. O kurcze! Zazdroszczę i podziwiam! Cudowny charakter pisma!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kwiaty!!! Cudowne prace

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥