wtorek, 16 lutego 2016

Do kuchni pełnej serca


Ciepła kuchnia tętni życiem ... to najprawdziwsze serce domu.





W kuchni zawsze coś się dzieje,
w kuchni nigdy nie jest nudno,
tyle dźwięków, tyle głosów,
że wyliczyć trudno.
Bo na przykład czajnik ziewa,
garnek wzdycha, woda śpiewa,
groch kapuście szepce w ucho,
a z ciastkami w piecu krucho,
piec coś mruczy, ogniem zieje,
kocioł się na nogach chwieje
zaś widelec zęby szczerzy
do kłócących się talerzy.
Patelnia o pomoc woła,
dym się snuje, pachną zioła.
Coś wam powiem po kryjomu:
dla mnie kuchnia
to najmilsze miejsce w całym domu.

[„W KUCHNI” A. Rżysko-Jamrozik]

***

Do tej kuchni z serca poczyniony, 
co by wszystkie kulinarne przepisy skrywał,
co by cieszył i radował i o Beci przypominał :)
Poczyniony, w świat wypuszczony niechaj służy jak najlepiej !
Bo serduszko moje pragnie, by przepiśnik stał się darem,
takim prostym, takim szczerym,
... tym od serca.


 

Uprzedzam Was kochani ... fotek mnie się nazbierało !







Troszku z farbą poszalałam ... chyba mnie poniosło  hihi !:)
Było też tuszem chlapanie i paluszkiem mazganie :)
Upaćkałam się przy tym, że ho ho, ale warto było
- fajnusio to wyszło !

 
















Tag ... do kieszonki w środku przepiśnika
(gapa ze mnie - fotki nie zrobiłam)
Z drugiej strony napisałam życzonka i umieściłam cytat!

Wsio spakowane...w torebusię taką :)

 

z guziczkiem własnej ,,produkcji,, :)


***

M.in. w mojej pracy wykorzystałam takowe produkty:

papier do scrapbookingu - Scrap Berrys
taśma piankowa
farba akrylowa
tusz czarny


***

Mam nadzieję, że przepiśnik w gusta nowej właścicielki trafi, 
że uraduje Jej serduszko, że się spodoba, że się przyda !


Tak cichutko, szepnę Wam na uszko, że prace tę, a właściwie jej foto
podesłałam  ,,gdzieś,, - ,,na coś,,
Oj, żeby nie zapeszyć ... 


Przepiśnik wędruje też na bloga Art Piaskownicy, 
na wyzwanie z serii ,,przyda się,, - GADŻET KUCHENNY 


No co, jak co ... ale przepiśnik w kuchni musi być :) Prawda ?


***

Cieplutko Was pozdrawiam 
i dziękuję za tyle ciepłych słów
pod ostatnim moim postem, 
gdzie debiut mój w temacie ,,stempunk,, prezentowałam !

Bea



11 komentarzy:

  1. Przepiśnik tak cudny,że nie wiem czy znalazła bym przepisy godne takiego miejsca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam...pyszności same u Ciebie Bożenko ! Jestem pewna 100% że wszystko, co nam pokazujesz nie tylko pięknie wygląda, ale i też wyśmienicie smakuje !

      Usuń
    2. Beatko:))))kocham Cię miłością absolutnie dozgonną:))))Ty wiesz dlaczego:))))

      Usuń
    3. No nie wierzę...czyżby nasza Poczta Polska power'a dostała ? Normalnie szok !!!
      Bożenko, i ja Cię kocham...i Ty o tym dobrze wiesz !

      Usuń
  2. Każda dobra gospodyni,
    nad przepisem się pochyli.
    Trochę doda coś od siebie
    I upiecze jak najlepiej.
    A przepiśnik w tym wydaniu
    Smakuje nie tylko przy śniadaniu.
    Ślicznie dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu z kuchennym gadżetem - zespół .:Art Piaskownicy:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjjjj...wierszyk-rymowanka pierwsza klasa !!! Dziękuje !

      Usuń
  3. Kochana, przepisnik jest rewelacyjny:)Kazdy szczegol dopracowany, kolorki fajne. BRAWO!!! Samam bym taki chciala:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny przepiśnik, dla eleganckiej pani domu jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny przepiśnik. Wykonałaś cudo, tak dopracowany, a w dodatku te kolorki. Ahhh. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny przepiśnik wyszedł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaki piękny ten przepiśnik! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥