niedziela, 10 listopada 2013

Cukieraski z Lemoncraft

Ciepła Zima mnie oczarowała ... 
ta co do LemonCraft zawitała !
Kolorkami cudnymi otulona ... oj, ona taka moja :)!!!
Ciepło z zimnem pomieszane -
mix uroczy pieści oczka nasze !
Zapach czekolady, cynamonu aromat
otacza mnie zewsząd ...  zimy magia cudowna !
Wtulona w sweterek dziadzunia, co delikatnością otula
siedzę przy kominku i się rozczulam !
Zima za okienkem - białym puchem ogród mój przykryła
Zima ma kochana, ta, co mnie się marzyła !
Taka świeża, delikatna i taka majestatyczna ... 
Koronkową robótką babuni mróz szyby w oknach pomalował,
obrazy bajeczne mi zafundował !
Słodkością skuszona po malinową konfiturę sięgam
 i patrzę i podziwiam i marzę
i łapki wyciągam ...
CIEPŁA ZIMO
 będziesz moja ?

***

Tych kilka słów pod wpływem chwili napisałam, 
bo powiem Wam szczerze,
papierki Lemoncraft - CIEPŁA ZIMA pokochałam !!!

Zapraszam wszystkich do zabawy !
LemonCraft papierki te rozdaje- zabawa CANDY tutaj




Również u Ani, naszej blogowej Brises, a teraz i właścicielki LemonCraft
cukieraski do zdobycia !
Do zdobycia dwie cudne kolekcje papierów do scrapbookingu !
Biegusiem ... do Ani !:)




Pozdrowionka cieplutkie Wam ślę :)
Bea



1 komentarz:

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥