środa, 21 sierpnia 2013

Witaj na świecie



Maleńka Kruszynko – kochana Mireo!
Z okazji Twego przyjścia na świat życzymy Ci,
abyś każdą wylaną łezkę odpłaciła rodzicom tysiącem uśmiechów
i żeby każdy dzień Waszego wspólnego życia 
był uroczysty jak święto.
Życzymy Ci beztroskiego i zdrowego dzieciństwa
oraz zawsze roześmianej buzi.

***

Ta malusia kruszynka przyszła na świat 5 sierpnia :)
Ta malusia kruszynka, to dzieciątko naszych przyjaciół !
Szybkie pakowanko.
 Jeszcze szybsze przygotowanie upominku no  i w drogę !
Winsen Luhe (Deutschland) ... przybywamy !






Taką to oto karteluchę z życzonkami dla Maluszka przygotowałam
i albumik ozdobiłam na Jej pierwsze foty.






 A jeśli o fotkach mowa...
oto i główna bohaterka tego wydarzenia !




Foto może nie najlepszej jakości, bo telefonem robione
Z tego pośpiechu, z tych wariacji przed wyjazdem 
mojego Nikonka zapomniałam zabrać !!! :( 
brrrrrrrrrrrrrrr ... ale byłam zła !!!

***

Jak zapewne zauważyliście strasznie dawno mnie tu nie było !!!
Szkoda Waszego czasu na moje tłumaczenia !
Działo się dużo, oj działo, no i pracy moim rączkom też nie brakowało !
Ciągła pogoń za wolnym czasem trwa !
W sumie to wakacji ZERO !!!
Niestety ... czasem tak to bywa, ale nie ma co narzekać ... 
mogło być gorzej :)

***

Korzystając z okazji, 
że w końcu dupsko swoje na kanapie usadowiłam
i lapka odpaliłam, no i tu wlazłam
wspomnę Wam o dwóch fantastycznych rozdawajkach !

Zapraszam na candy w Scrap&Me
gdzie cudne papierki rozdają !!!




oraz




***

Zmykam kochani !
Serdeczności wszystkim ślę i cieplutko pozdrawiam !
Bea





5 komentarzy:

  1. Cudowny komplecik stworzyłaś, a szydełkowe dodatki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu dużo pisać... śliczności tworzysz i tyle !
    ale za nieobecność... naganę Ci wpisuję do dzienniczka... a co ! hihi
    następną razą masz uczęszczać solidniej na bloga
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Bobas i śliczny komplecik dla niej stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo śliczne zyczenia dobrałaś i te buciorki cudowne do tego

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥