środa, 21 sierpnia 2013

"Bądź taki, jakim jesteś"



Przyjdź
Taki, jakim jesteś
Taki, jaki, byłeś
Taki, jakim chcę żebyś był
Jako przyjaciel
Jako przyjaciel
Jako stary wróg

Nie spiesz się
Pośpiesz się
Wybór jest twój
Nie spóźnij się
Odpocznij
Jako przyjaciel
Jako stare wspomnienie
Wspomnienie
Wspomnienie
Wspomnienie 
...

[Nirvana - Come As You Are]

***

W sumie to nie moja bajka ... 
Nirvana nie należy do moich ulubionych zespołów, 
ale poproszono mnie o wykonanie notesu dla Fanki owego zespołu.
A tak jeszcze dokładniej, 
to dla Fanki wokalisty i gitarzysty Nirvany - Kurta Cobaina.

Matuchno, jak do tego się zabrać ?
Co tu zrobić ?
... łepetynka pusta, pomysłów brak !
Podpytywałam osóbkę, która mnie to zleciła, a ona ...
,,cosik wymyślisz i pamiętaj o swoich kwiatkach,
no wiesz, ma być choć troszkę kobieco :),,
No i masz babo placek !!!
Nirvana i kwiatki !?
No cóż ... zatem działamy !

Wzięło mnie na ,,czarności,, !
Czerń uwielbiam !









I jak Wam to pasuje ... ?
Nie jestem przekonana tak na 100 % czy wszystko gra :(
Notesik już w świat poleciał ...
Podobno straszliwie się spodobał, ale ja jakoś dziwny niesmak czuję.

***

Pracę podrzucam na wyzwanie na blogu Kwiat Dolnośląski



***

Się u nas troszku ochłodziło ... 
mam nadzieję, że na weekend słoneczko wyjrzy
 i uraczy nas swym ciepełkiem.
W sumie to słonecznie niech tylko 
w Głogowie i tamtejszych okolicach będzie :))))
... bo tam się wybieram !!!
Eluś ... już nie mogę się doczekać !!!:)
Spotkanko blogowych kumpelek się szykuje ... oj, będzie się działo !

I tu pozwolę sobie zadedykować Wam utwór
 ,,Bałkanica,, zespołu Piersi
... świetna letnia piosenka :)



***

Tym muzycznym akcentem mówię Wam ...
DO ZOBACZENIA !
Bea



9 komentarzy:

  1. Niesmak zbędny bo wszystko pięknie ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z trudnym wyzwaniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja się już doczeka nie mogę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A notes cudny, jak zwykle sobie poradziłaś. Od czasu wiedźm wiem, że możesz wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech żyje król!
    Piękny notes uczyniłaś koleżanko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania :) notesik bardzo ładny :)niech Wam świeci słoneczko jak najmocniej ... coraz bardziej mi smutno że nie dojadę ...ale może kiedyś jeszcze nadarzy się okazja spotkać :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz piekne prace. Pozwolisz, ze pozachwycamy sie jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jako osoba która jeszcze niedawno w "tych klimatach" siedziała(martensy dziurawe wciąż awaryjnie upchnięte w szafce) szczerze mogę powiedziec że podołałaś zadaniu :) sama bym takim nie pogardziła choc może bez Curta ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. po co niesmak , kobieto dzieło pierwsza klasa , genialne wykonanie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥