piątek, 28 września 2012

Świętuj z HopmArt'em Międzynarodowy Dzień Card Making

Wybaczcie, że powtarzać się będę ...

W ostatnim poście o pomoc prosiłam w wyborze kartki,
którą chcę zgłosić do zabawy, którą organizuje HopmArt

HopmArt zgłosił swój blog do udziału w obchodach

owego święta.
Świętujmy razem z nim !!!




Oj ... dylemat miałam straszny, którą karteczkę wybrać ...
ale w końcu postawiłam na tę !
Dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w tej decyzji !!!
Takim to oto sposobem prace ową zgłaszam do zabawy 
HopmArt'u !






Zmykam teraz szybciutko ...
Pozdrawiam cieplutko :)
Wasza Bea

4 komentarze:

  1. Powodzenia ! Kartka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji Międzynarodowego Dnia Cardmaking :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych rzeczach !!:) Pamiętniki , karteczki i pudełeczka ! Aż żałuje , że wcześniej nie odnalazłam stronki , bo już za kilka dni moja mama ma urodziny . Ale na święta już szykuje pomysły więc się odezwę do pani !:)

    Jeśli lubi pani biżuterię zachęcam do odwiedzenia mojego bloga :)
    Tworzę z pasją biżuterię Onlyhope :)

    moja stronka : www.onlyhope-art.blogspot.com
    byłoby mi miło jeśli odwiedzi pani mój blog i zostawi na nim swoją opinie .
    ja już dodałam pani blog do obserwowanych bo uważam , że zasługuje na liczne odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥