sobota, 5 maja 2018

Komunijnie, jak to w maju zwykle bywa ...

Witam Was kochani rocznicowo !
Hmm, dlaczego rocznicowo? 
...bo to już ROCZEK pyknął od mojego ostatniego wpisu.
Matuchno, wierzyć się nie chce, jak ten czas leci.

Rozpisywać się nie będę o mojej nieobecności ... sensu nie ma !
Po prostu - samo życie !
Wiele się działo, wiele zmian nastąpiło 
ale jedno trwa nieustannie ...
moje tworzenie !
Czasem nasilone, czasem ,,nic nierobienie,,
ale papierki i cała reszta przydasi ... tuż obok mnie!
Bloga przeprosiłam i jestem !

Tyle wstępu i małego tłumaczenia się.
Przechodzimy do tematu :)

***

U mnie komunijnie, 
jak to w maju zwykle bywa ... 

Pamiątki dla Elizki, Zosi, Oli, Inez i Tymona 









Pamiątka dla Elizki 
Elizko, jeszcze raz ... najmilsze życzenia od cioci Beci :)




Trio komunijne ... niby takie same, a jednak każda inna










***

Cieplutko Was pozdrawiam 
Bea

2 komentarze:

  1. Witam
    Zawsze chętnie odwiedzam Twojego bloga (nawet gdy Ciebie tu nie było :) ),
    podziwiam Twoje prace które są piękne i inspirujące.
    Kartki komunijne są cudowne! Takie jak lubię, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, eleganckie karteczki!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥