niedziela, 26 lutego 2017

dla Kubusia

Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, 
je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym.

[Phil Bosmans]

***



Karteczka dla Kubusia.

Kubuś jest na tym świecie zaledwie kilka dni, 
a Babcia ,,zwariowała,, już na Jego punkcie.
Taka rola Babci... 
cały świat kreci się wokół wnucząt !

Kiedyś, bardzo, bardzo dawno temu, 
kiedy moja pociecha miała zaledwie kilka lat powiedziała mi:
-,,Wiesz mamuś... babcia, to jest taka druga mama, 
tylko na więcej pozwala'' 
Ha, ha ... ale z niej była mądrala :))) - ale miała rację !







***

Karteczkę dla Skarba babuni, dla Kubusia,
 z jednym, z Jego pierwszych zdjęć podrzucam na:

-na bloga Studio 75pl


oraz na bloga IKROPKA, na wyzwanie #42 - I LOVE YOU




***
Cieplutko Was pozdrawiam i pięknej niedzieli życzę !
Bea





10 komentarzy:

  1. MMM:)Beatko:)zostałaś Babcią:))gratuluję...i po cichutku zazdroszczę:)))
    Niech się skarbuś dobrze chowa:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko...oj, jeszcze nie ! To nie mój wnusio, to wnusio mojej koleżanki.
      U mnie narazieńko sie na to nie zanosi ... tak przynajmniej twierdza moje dzieci :))))
      Ale wiesz co... tak po cichutku Ci sie przyznam, że chciałabym, oj chciałabym babcia zostać.
      Ściskam kochana !

      Usuń
  2. Cudowna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka ze Słodziakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, urocza bardzo karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka, miłość babci jest nie zastąpiona, wnusio ma szczęście :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It's very cute, thank you for joining the challenge I Kropka!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥