sobota, 8 listopada 2014

Jesteście dla siebie ...

,,Jesteście dla siebie radością i smutkiem,
słońcem i deszczem. 
Jesteście dla siebie podporą i dobrym słowem,
 ciszą i krzykiem. 
Jesteście dla siebie przyjaciółmi i kochankami,
 myślą i uczynkiem. 
Jesteście dla siebie dniem i nocą,
 chwilą i nieskończonością. 
Jesteście dla siebie ... na zawsze
 i niech tak będzie po wsze czasy.''

***

Ślubne klimaty, ślubne życzenia i nie tylko.
Sezon wesel mija ... uffffffffffff ... było co robić :)
Oto kilka wspominek z mojego, ślubnego tworzenia.

Dziś prace stonowane, bielą, ecru i beżem otulone.
Bez żadnych ekstrawagancji, takie ,,na elegancko,, zrobione :)

Gotowi na zmasowany atak wielu, wielu fotek ?
A więc zaczynamy ...





  



Biblia Nowożeńców, 
a w niej Błogosławieństwo i życzenia od Rodziców










tu rożki do płatków ... taki dodatek weselny :)


zawieszki na wódkę weselną i nie tylko ...


podziękowania dla Świadków














boxik oraz pudełeczko na ,,banknocikowy,, prezent 
... tak do kompletu :)





No, chyba wystarczy ... nie chcę Was zanudzać.
Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca :)
Prac powstało na prawdę bardzo wiele.
Teraz ślubne dodatki w kącik schowam, 
by miejsce śnieżynkom i innym świątecznym przydasiom zrobić.
Toż to święta tuż, tuż 
i o świątecznych kartkach czas pomysleć,
czas najwyższy do pracy się zabrać !

***

Cieplutko pozdrawiam :)
Bea

8 komentarzy:

  1. Przepiękne prace... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajajaj... Becia... oczy grają od delikatnych kolorków... niesamowite i karteczki i dodatki,..
    rożki - rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie dech zapiera:) Takie beże i kremy strasznie mi się podobają. Jednak jest to coś w klasyce.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się narobiłaś Kochanie, wszystko piękne, aż trudno oczy oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ślubne karteczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne rzeczy tworzysz- nie wiem co mi się bardziej podoba, chyba......całość,:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe prace! Posiedziałam trochę u Ciebie, pooglądałam i jestem zachwycona że tu trafiłam!
    Wielkopolanka pozdrawia Wielkopolankę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracowity miałaś sezon weselny, ale przepiękny wysyp karteczkowy dzięki temu :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥