sobota, 25 października 2014

Z życzeniami na nowy domeczek

Na nowy domeczek, 
na wizytę ,,parapetówką,, zwaną 
kartelucha moja poczyniona.

I znowu turkusik :) 
Tym razem, to polecenie ,,z góry,,
Turkus +szarości + biel ... takie to życzenie było,
reszta należała do mnie !
Do pracy się zabrałam z pomysłem gotowym,
bo przecież karteluchy na parapetówkę już kiedyś przygotowałam,
Ale kiedy siadłam i papierkami się obłożyłam, to ...
lampka czerwona mnie się w mózgownicy zapaliła i ...
zmiana planu !!!
Co, mam się powtarzać, na łatwiznę iść ... oj, nie !
Tak oto ,,nowinka,, powstała 
i już niebawem do adresatów, pod nowy adresik trafi.








 Widzicie to serduszko ?
Czy wiecie, jaka to katorga wyciąć takowe z kory brzozy ... masakra, 
ale się udało, jako-tako, ale się udało :))))




Są tu też gałązki, z jesiennego spacerku przyniesione i białą farbą w spray'u potraktowane.
Ale nie tak na maksa tą farbą ... tylko maźnięte niedbale, 
by natury kolorek choć troszku pozostał !

***

Karteluchę podrzucam do Magicznej Kartki na wyzwanie
Temat to: praca z elementem zdobytym w trakcie jesiennego spaceru.

U mnie, tak jak wcześniej już wspomniałam, to:
- kora brzozy (serduszko, oraz kawałki wkomponowane w karteluchę)
- gałązki ( a raczej malusie ich fragmenty)

Jesienny spacer u mnie troszku innowacyjny, taki nietypowy
bo kolorki takie, a nie inne. 
Ale kto powiedział, że jesień musi być taka, a nie inna ?
Może to jesień w Grecji, gdzie turkus bajeczny,
gdzie natura innymi kolorami się rządzi.

Nada się, czy się nie nada ... 
Decyzja już nie do mnie należy :) ale miło by było ... prawda ?:)))

Baza karteluchy to papier do scrapbookingu Magicznej Kartki



Cieplutko wszystkich pozdrawiam :)
Bea






7 komentarzy:

  1. ale rewelka, super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka marzenie w ślicznych kolorkach :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no Ty to na łatwiznę nigdy nie idziesz:))))nawet domek na niej jest:)co z tego że dla ptaszyny:)))domek jest domek:))))śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz Beatko... pomysły z dodatkami do karteczek... oj masz
    urocza !
    buźka

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥