środa, 4 września 2013

Niegrzeczne dziewczynki

Grzeczne dziewczynki idą do nieba ...
niegrzeczne mają raj na ziemi !!! :)

W roli głównej ...PIN UP :)

Karteluchy przygotowane 
na urodziny i imieniny dla dwóch przesympatycznych sióstr.

Marietto i Julito ... wszystkiego najlepszego !:)












Moje kolorki tu ulubione :)

Miało być dla niegrzecznej blondynki ... jest !
Miała być perfekcyjna pani domu ... jest !
Zadanie wykonane !
I powiem Wam, że jestem zadowolona z efektu mojej pracy :)

***

Jejku ... muszę się Wam pochwalić ... koniecznie !
WYGRAŁAM !!!
Asiu ... jeszcze raz dziękuję za informację o tym wyzwaniu !

Moja łapka-przypominajka ... o ta TU
podobno była bezkonkurencyjna !!!
Ależ niespodzianka !!!
Ależ radocha ... papucha moja od ucha do ucha roześmiana !
JUUUPPPPIIII :)

***


Tym radosnym akcentem mówię Wam do zobaczenia !
Pozdrawiam Was cieplutko :)

Bea


13 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    a karteczki są cudne :) zwłaszcza ta Pani domu :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;)
    karteczki mają pazur ;) są świetne ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki genialne, fantastyczne, z mega tekstami :) No i oczywiście gratuluję wygranej-lecę obejrzeć TO cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygrania wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki i achh... te grafiki :) Świetny pomysł ! Zapraszam do siebie www.papierowykolorowy.blogspot.com
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ... i moja buzia się śmieje, gdy patrzę na te cudne karteluchy :-)))))))))) Gratuluję wygranej, łapicha bombowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteluszki ! Łapka bezkonkurencyjna - jakoś mnie to nie dziwi :) Gratki wielkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne karteczki , uwielbiam takie niegrzeczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  9. oj... od razu niegrzeczne...
    powiedziałabym, że z lekka... intrygujące ... hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. grzeczni żyją nudniej................
    piękności zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥