sobota, 21 kwietnia 2012

18 mieć lat ... i ,,Usłane różami,,

Dziś pisania będzie mało ... jakoś weny na pisanie brak!
Ogólnie to jakoś jestem do niczego ...
zmęczenie, najchętniej nic nierobienie
LENIA TOTALNEGO MAM !

A więc bez zbędnego gadania przedstawiam Wam
 exploding box z życzeniami na 18-te Urodziny.
Pudełeczko wykonane jakiś czas temu.
Fotki gdzieś mi się zapodziały i dziś jakimś cudem
na nie trafiłam ... :)














Pozdrawiam Was cieplutko i zmykam na łono natury !
Może świeże powietrze kopa mi da i chęci do pracy wrócą...

O matuchno ... żeby mi się tak chciało,
jak mi się nie chce !!!

ściskam - bea


***

Kochani ... w Galerii Papieru
zawitał długo oczekiwany dodruk  bajecznych papierów


oraz wznowiony został motyw z kolekcji Cudowne Lata  
- w nowym, większym formacie.





Z tej okazji Galeria Papieru zaprasza do zabawy
CANDY
Zabawa trwa do 26 kwietnia ... losowanie 27 kwietnia.
Do wygrania zestaw "Usłane różami".

Zapraszam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Oj skąd ja to znam :D
    Mnie leń dopadł poświąteczny ;) ale już go przegoniłam! :D
    Pudelko PIĘKNE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ... kolorek fajniutki i ten misiu super ... lenia to chyba każdy czasem ma ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Bea Tobie urlop sie należy! A pracy coraz więcej! Oszczędziaj siły Kochana! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bea! Śliczne pudełeczko! I w dodatku w moich kolorkach :)Chyba se ustawie na tapete ;D

    A powiedz mi z czego robisz takie białe kropeczki? Fajnie to wyglada:]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuuu kiedy to było ;D
    Nie no dobra, już tak przesadzać nie będę :)P
    Pudełko przesłodkie!
    A Pan Misio uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne :) i te cudowne kolorki
    Lodzio miodzio :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, śliczne, bardzo pomysłowe. Rozumiem Cie, też mam problem z haftowaniem no i w ogródku ciągle siedzę. Ale nic to, wrócą dobre dni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, troszkę mnie tu nie było, a tu tyle cudeniek! piękne rzeczy tworzysz, jak zawsze :)) cuda :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥