poniedziałek, 28 października 2013

Świąteczne zwiastuny

Za oknem jeszcze jesień kolorowa, ale dziś powiało chłodem.
Słonko nieśmiało ze chmur spogląda.
Oj, cosik mi się zdaje, że to już koniec bajkowej jesieni !

I w moim zakątku chłodem powiało,
 no może nie chłodem ale zimowa aura u mnie zawitała.
Zwiastuny świąt ... 
ŚWIĄTECZNE KARTELUCHY

Moja pierwsza w tym roku świąteczna karteczka 
w tradycyjne kolorki przystrojona,
czerwienią i zielenią otulona :)
Hmm ... chyba się stęskniłam za tymi wszystkimi śnieżynkami,
gwiazdeczkami, bałwankami :)
Też tak macie ?

***

Kartelucha powstała w oparciu o mapkę Wikuchy.




Przyznam się szczerze, ze jakoś pomysłu na nią nie miałam
i ta mapka bardzo mi pomogła, choć troszku kombinacji było :)
Kartelucha zatem trafia na wyzwanie # 18 na blogu Sklep-Ewa
Oprócz wytyczonej mapki, praca 
musi zachować formę kwadratu,
musi pojawić się papier z motywem w paski
oraz muszą pojawić się liście (w liczbie pojedynczej lub mnogiej)


Według takich wytycznych powstała moja druga 
świąteczna kartelucha










***



Magiczny Czas ... ja zaczynam odliczam czas !
Za niecałe dwa miesiące !
Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia !!!


***


Pozdrawiam Was cieplutko :)
Bea


12 komentarzy:

  1. Nie stęskniłam się;) Ale lubię i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś w tym roku nie tęsknię jeszcze i niech ta jesień trwa jak najdłużej :)Ja tęsknię za czym innym Beciu kochana hihi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i bardzo klimatyczne. A te rękawiczki są super słodkie. Śliczne świąteczne karteluchy stworzyłaś i na pewno będą wspaniałe kolejne. Życzę dużo weny bo zamówień z pewnością nie braknie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki ... jak zawsze zachwycasz pomysłowością ... u mnie totalny brak pomysłu na kartki ...jakiś pustostan w głowie nastał ... pozdrawiam Beciu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie kartki, a te z rękawczkami wyjątkowe i takie cieplutkie :)
    Ja też już produkcję rozpoczęłam :)))
    Ja też już powoli odliczam do Świąt, bo uwielbiam magię tego czasu, ciepło rodzinnych spotkań, klimat panujący w około... :)))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie obłędne, a rękawiczki zachwycają!!! Nadchodzące święta to magiczny czas, uwielbiam je :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. rękawiczki są urocze ;)

    piękne karteczki ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności :) U mnie talentu do szydełka też nie ma, widocznie stałam gdzie indziej jak rozdawali :) Beaciu, kochana, mój mail dotarł ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteluchy przesłodko zimowe. Rękawiczki mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczniusie te rękawiczki :) i śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne i oryginalne karteluszki...
    a ja myślałam, że jednak Ty się skusiłaś na szydełko...
    oj ja głupia... hihi
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka z rękawiczkami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za Twoje odwiedziny i dobre słowo ♥